+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Wellness Hotel U Sládka Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 140 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jan Ůlovec

jednotlivec, 7.11.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Lucie Hubáčková

dospělý pár, 14.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme z pobytu nadšeni a hodláme se vrátit!

  • Byli jsme z pobytu nadšeni a hodláme se vrátit!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 1.9.2011

Ceska republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Katerina Moravcova

dospělý pár, 14.8.2011

Plzen CR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • byli jsme maximalne spokojeni,mila obsluha na recepci,v pivnich laznich, vyborna masaz

  • byli jsme maximalne spokojeni,mila obsluha na recepci,v pivnich laznich, vyborna masaz

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

HERBERT GIEBL

dospělý pár, 30.7.2011

Deutschland

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Libuše Fečíková

dospělý pár, 9.7.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Jana Šimková

rodina s malými dětmi, 5.7.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • velmi spokojeni nemůžeme nic vytknout,jeden z nejlepších hotelů,jaké jsme navštívili

  • velmi spokojeni nemůžeme nic vytknout,jeden z nejlepších hotelů,jaké jsme navštívili

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Vilém Vrbický

dospělý pár, 11.6.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Martin Morber

jednotlivec, 31.5.2011

Deutsch

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Dmitry

skupina přátel, 26.5.2011

Русский

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Jarka

dospělý pár, 24.5.2011

Moravský Krumlov, ČR

  • Celkové hodnocení
98 %
  • V hotelu se o nás personál vzorně staral, celý komplex je perfektní, jídlo i pivo Chodovar moc dobré/třináctka je nejlepší/. Škoda, že náš pobyt musel být tak krátký. Přátelům jsme tento hotel doporučili a všichni, kdo váháte zkuste a budete se chtít vrátit.

  • V hotelu se o nás personál vzorně staral, celý komplex je perfektní, jídlo i pivo Chodovar moc dobré/třináctka je nejlepší/. Škoda, že náš pobyt musel být tak krátký. Přátelům jsme tento hotel doporučili a všichni, kdo váháte zkuste a budete se chtít vrátit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Wellness Hotel U Sládka odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den z Chodovaru, i my děkujeme za Vaše milá slova, která potěší a naše práce je tímto také ohodnocena a uznána...... Uděláme vše pro to, aby i Vaše příští návštěvy u nás, byly spojeny s těmi nejkrásnějšími vzpomínkami. S přáním hezkého dne kolektiv Hotelu U Sládka a restaurací

Vít Vejmelka

jednotlivec, 1.5.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 27.4.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

kateřina kopalová

dospělý pár, 3.4.2011

Březnice, ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme u Vás velmi spokojeni. Příjemný , ochotný a milý personál.Pěkné a čisté prostředí, které si nezaslouží pouze 3 * . Kvalitní strava.

  • Byli jsme u Vás velmi spokojeni. Příjemný , ochotný a milý personál.Pěkné a čisté prostředí, které si nezaslouží pouze 3 * . Kvalitní strava.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

- Brychta

dospělý pár, 25.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

- Kvasnička

skupina přátel, 27.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Personál se sice usmívá, ale je výrazně nevřelý, neosobní a neprojevuje o hosta sebemenší zájem. Není vůbec aktivní nabídkami. Byli jsme v hotelu v podstatě sami, přesto jak recpece, tak servírka při snídani nikdy nepozdravili, nezeptali se, zda něco potřebujeme, nepopřáli hezký den. Jednoduše, výrazný nezájem o hosta. žádna proaktivní nabídka, zájem. Jediný, kdo nás poctivě zdravil, byla uklízací služba. Spa služby byly dobré, chování pesonálu o něco vstřícnější a vřelejší. Přesto, že nás bylo na celém hotelu tak 6 hostů, a přesto, že jsme žádali v objednávce pokoj s oddělenými lůžky, dostali jsme pokoj s manželskou postelí a po naší intervenci na recepci, nám recepční sdělila, že pokoj nemůže vyměnit, neboť v ostatních pokojích probíhá úklid. Ze strany recepce ani hotelu nebylo nabídnuto ani pochopení pro tuto lapálii, ani kompenzace. Navíc, pokoj, kde jsme spali, měl prachbídné připojení na internet, které v podstatě nefungovalo. Shrnutí. dobrý hotel, jehož pověst kazí málo na klienta orientované chování personálu. P.S. Námět na zlepšení: V hotelu nefungovala restaurace, neboť v ní prováděli pravidelnou rošní údržbu. To je pochopitelné, ale proč nejde zařídit, aby i přesto měl host možnost si alespoň přes den udělat kávu či čaj, to je pro mě nepochopitelné. S úctou Oldřich Kvasnička

  • Personál se sice usmívá, ale je výrazně nevřelý, neosobní a neprojevuje o hosta sebemenší zájem. Není vůbec aktivní nabídkami. Byli jsme v hotelu v podstatě sami, přesto jak recpece, tak servírka při snídani nikdy nepozdravili, nezeptali se, zda něco potřebujeme, nepopřáli hezký den. Jednoduše, výrazný nezájem o hosta. žádna proaktivní nabídka, zájem. Jediný, kdo nás poctivě zdravil, byla uklízací služba. Spa služby byly dobré, chování pesonálu o něco vstřícnější a vřelejší. Přesto, že nás bylo na celém hotelu tak 6 hostů, a přesto, že jsme žádali v objednávce pokoj s oddělenými lůžky, dostali jsme pokoj s manželskou postelí a po naší intervenci na recepci, nám recepční sdělila, že pokoj nemůže vyměnit, neboť v ostatních pokojích probíhá úklid. Ze strany recepce ani hotelu nebylo nabídnuto ani pochopení pro tuto lapálii, ani kompenzace. Navíc, pokoj, kde jsme spali, měl prachbídné připojení na internet, které v podstatě nefungovalo. Shrnutí. dobrý hotel, jehož pověst kazí málo na klienta orientované chování personálu. P.S. Námět na zlepšení: V hotelu nefungovala restaurace, neboť v ní prováděli pravidelnou rošní údržbu. To je pochopitelné, ale proč nejde zařídit, aby i přesto měl host možnost si alespoň přes den udělat kávu či čaj, to je pro mě nepochopitelné. S úctou Oldřich Kvasnička

Personál
3
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Tomáš Dusbaba

mladý pár, 21.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

- Malík

skupina přátel, 7.1.2011

Slovensko

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Super

  • Super

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jaroslava Čekalová

dospělý pár, 19.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

společnost IKEA

jednotlivec, 9.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7