+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel U Sládka Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 140 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jan Ůlovec

Einzelreisender, 7.11.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Lucie Hubáčková

Älteres Paar, 14.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme z pobytu nadšeni a hodláme se vrátit!

  • Byli jsme z pobytu nadšeni a hodláme se vrátit!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 1.9.2011

Ceska republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9

Katerina Moravcova

Älteres Paar, 14.8.2011

Plzen CR

  • Gesamtbewertung
100 %
  • byli jsme maximalne spokojeni,mila obsluha na recepci,v pivnich laznich, vyborna masaz

  • byli jsme maximalne spokojeni,mila obsluha na recepci,v pivnich laznich, vyborna masaz

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

HERBERT GIEBL

Älteres Paar, 30.7.2011

Deutschland

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Libuše Fečíková

Älteres Paar, 9.7.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Jana Šimková

Familie mit kleinen Kindern, 5.7.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • velmi spokojeni nemůžeme nic vytknout,jeden z nejlepších hotelů,jaké jsme navštívili

  • velmi spokojeni nemůžeme nic vytknout,jeden z nejlepších hotelů,jaké jsme navštívili

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Vilém Vrbický

Älteres Paar, 11.6.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Martin Morber

Einzelreisender, 31.5.2011

Deutsch

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Dmitry

Gruppe von Freunden, 26.5.2011

Русский

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Jarka

Älteres Paar, 24.5.2011

Moravský Krumlov, ČR

  • Gesamtbewertung
98 %
  • V hotelu se o nás personál vzorně staral, celý komplex je perfektní, jídlo i pivo Chodovar moc dobré/třináctka je nejlepší/. Škoda, že náš pobyt musel být tak krátký. Přátelům jsme tento hotel doporučili a všichni, kdo váháte zkuste a budete se chtít vrátit.

  • V hotelu se o nás personál vzorně staral, celý komplex je perfektní, jídlo i pivo Chodovar moc dobré/třináctka je nejlepší/. Škoda, že náš pobyt musel být tak krátký. Přátelům jsme tento hotel doporučili a všichni, kdo váháte zkuste a budete se chtít vrátit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10
Wellness Hotel U Sládka hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den z Chodovaru, i my děkujeme za Vaše milá slova, která potěší a naše práce je tímto také ohodnocena a uznána...... Uděláme vše pro to, aby i Vaše příští návštěvy u nás, byly spojeny s těmi nejkrásnějšími vzpomínkami. S přáním hezkého dne kolektiv Hotelu U Sládka a restaurací

Vít Vejmelka

Einzelreisender, 1.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 27.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

kateřina kopalová

Älteres Paar, 3.4.2011

Březnice, ČR

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme u Vás velmi spokojeni. Příjemný , ochotný a milý personál.Pěkné a čisté prostředí, které si nezaslouží pouze 3 * . Kvalitní strava.

  • Byli jsme u Vás velmi spokojeni. Příjemný , ochotný a milý personál.Pěkné a čisté prostředí, které si nezaslouží pouze 3 * . Kvalitní strava.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

- Brychta

Älteres Paar, 25.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

- Kvasnička

Gruppe von Freunden, 27.1.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Personál se sice usmívá, ale je výrazně nevřelý, neosobní a neprojevuje o hosta sebemenší zájem. Není vůbec aktivní nabídkami. Byli jsme v hotelu v podstatě sami, přesto jak recpece, tak servírka při snídani nikdy nepozdravili, nezeptali se, zda něco potřebujeme, nepopřáli hezký den. Jednoduše, výrazný nezájem o hosta. žádna proaktivní nabídka, zájem. Jediný, kdo nás poctivě zdravil, byla uklízací služba. Spa služby byly dobré, chování pesonálu o něco vstřícnější a vřelejší. Přesto, že nás bylo na celém hotelu tak 6 hostů, a přesto, že jsme žádali v objednávce pokoj s oddělenými lůžky, dostali jsme pokoj s manželskou postelí a po naší intervenci na recepci, nám recepční sdělila, že pokoj nemůže vyměnit, neboť v ostatních pokojích probíhá úklid. Ze strany recepce ani hotelu nebylo nabídnuto ani pochopení pro tuto lapálii, ani kompenzace. Navíc, pokoj, kde jsme spali, měl prachbídné připojení na internet, které v podstatě nefungovalo. Shrnutí. dobrý hotel, jehož pověst kazí málo na klienta orientované chování personálu. P.S. Námět na zlepšení: V hotelu nefungovala restaurace, neboť v ní prováděli pravidelnou rošní údržbu. To je pochopitelné, ale proč nejde zařídit, aby i přesto měl host možnost si alespoň přes den udělat kávu či čaj, to je pro mě nepochopitelné. S úctou Oldřich Kvasnička

  • Personál se sice usmívá, ale je výrazně nevřelý, neosobní a neprojevuje o hosta sebemenší zájem. Není vůbec aktivní nabídkami. Byli jsme v hotelu v podstatě sami, přesto jak recpece, tak servírka při snídani nikdy nepozdravili, nezeptali se, zda něco potřebujeme, nepopřáli hezký den. Jednoduše, výrazný nezájem o hosta. žádna proaktivní nabídka, zájem. Jediný, kdo nás poctivě zdravil, byla uklízací služba. Spa služby byly dobré, chování pesonálu o něco vstřícnější a vřelejší. Přesto, že nás bylo na celém hotelu tak 6 hostů, a přesto, že jsme žádali v objednávce pokoj s oddělenými lůžky, dostali jsme pokoj s manželskou postelí a po naší intervenci na recepci, nám recepční sdělila, že pokoj nemůže vyměnit, neboť v ostatních pokojích probíhá úklid. Ze strany recepce ani hotelu nebylo nabídnuto ani pochopení pro tuto lapálii, ani kompenzace. Navíc, pokoj, kde jsme spali, měl prachbídné připojení na internet, které v podstatě nefungovalo. Shrnutí. dobrý hotel, jehož pověst kazí málo na klienta orientované chování personálu. P.S. Námět na zlepšení: V hotelu nefungovala restaurace, neboť v ní prováděli pravidelnou rošní údržbu. To je pochopitelné, ale proč nejde zařídit, aby i přesto měl host možnost si alespoň přes den udělat kávu či čaj, to je pro mě nepochopitelné. S úctou Oldřich Kvasnička

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
6

Tomáš Dusbaba

Junges Paar, 21.1.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

- Malík

Gruppe von Freunden, 7.1.2011

Slovensko

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Super

  • Super

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jaroslava Čekalová

Älteres Paar, 19.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

společnost IKEA

Einzelreisender, 9.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7