+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Wellness Hotel U Sládka Recenze

Hodnocení hotelu

91%
Perfektní

dle 140 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Blanka

rodina se staršími dětmi, 21.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

- Kvasnička

skupina přátel, 27.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Personál se sice usmívá, ale je výrazně nevřelý, neosobní a neprojevuje o hosta sebemenší zájem. Není vůbec aktivní nabídkami. Byli jsme v hotelu v podstatě sami, přesto jak recpece, tak servírka při snídani nikdy nepozdravili, nezeptali se, zda něco potřebujeme, nepopřáli hezký den. Jednoduše, výrazný nezájem o hosta. žádna proaktivní nabídka, zájem. Jediný, kdo nás poctivě zdravil, byla uklízací služba. Spa služby byly dobré, chování pesonálu o něco vstřícnější a vřelejší. Přesto, že nás bylo na celém hotelu tak 6 hostů, a přesto, že jsme žádali v objednávce pokoj s oddělenými lůžky, dostali jsme pokoj s manželskou postelí a po naší intervenci na recepci, nám recepční sdělila, že pokoj nemůže vyměnit, neboť v ostatních pokojích probíhá úklid. Ze strany recepce ani hotelu nebylo nabídnuto ani pochopení pro tuto lapálii, ani kompenzace. Navíc, pokoj, kde jsme spali, měl prachbídné připojení na internet, které v podstatě nefungovalo. Shrnutí. dobrý hotel, jehož pověst kazí málo na klienta orientované chování personálu. P.S. Námět na zlepšení: V hotelu nefungovala restaurace, neboť v ní prováděli pravidelnou rošní údržbu. To je pochopitelné, ale proč nejde zařídit, aby i přesto měl host možnost si alespoň přes den udělat kávu či čaj, to je pro mě nepochopitelné. S úctou Oldřich Kvasnička

  • Personál se sice usmívá, ale je výrazně nevřelý, neosobní a neprojevuje o hosta sebemenší zájem. Není vůbec aktivní nabídkami. Byli jsme v hotelu v podstatě sami, přesto jak recpece, tak servírka při snídani nikdy nepozdravili, nezeptali se, zda něco potřebujeme, nepopřáli hezký den. Jednoduše, výrazný nezájem o hosta. žádna proaktivní nabídka, zájem. Jediný, kdo nás poctivě zdravil, byla uklízací služba. Spa služby byly dobré, chování pesonálu o něco vstřícnější a vřelejší. Přesto, že nás bylo na celém hotelu tak 6 hostů, a přesto, že jsme žádali v objednávce pokoj s oddělenými lůžky, dostali jsme pokoj s manželskou postelí a po naší intervenci na recepci, nám recepční sdělila, že pokoj nemůže vyměnit, neboť v ostatních pokojích probíhá úklid. Ze strany recepce ani hotelu nebylo nabídnuto ani pochopení pro tuto lapálii, ani kompenzace. Navíc, pokoj, kde jsme spali, měl prachbídné připojení na internet, které v podstatě nefungovalo. Shrnutí. dobrý hotel, jehož pověst kazí málo na klienta orientované chování personálu. P.S. Námět na zlepšení: V hotelu nefungovala restaurace, neboť v ní prováděli pravidelnou rošní údržbu. To je pochopitelné, ale proč nejde zařídit, aby i přesto měl host možnost si alespoň přes den udělat kávu či čaj, to je pro mě nepochopitelné. S úctou Oldřich Kvasnička

Personál
3
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Hamburg-Mannheimer, spol. s r. o. (Robert Šindelář )

skupina přátel, 31.5.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Ivana

dospělý pár, 28.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Velmi rádi se sem vracíme kvůli pivní lázni, ta je úžasná. vždycky si ještě kupujeme domů mýdlo a pěnu.v hotelu jsme byli počtvrté.

  • 2x trošku nepochopení s recepcí. jednou ohledně otvírací doby obchodu s pivní kosmetikou a pivem, podruhé ohledně procedur. teď naposled jsme za odměnu dostali pokoj sice v přízemí, ale s oknem do ulice a tam byl nepředstavitelný hluk. bohužel stát prodává metrové dřevo do Německa a kolem hotelu jezdí téměř nepřetržitě kamiony.

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Wellness Hotel U Sládka odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za návštěvu hotelu U Sládka a za pochvalu pivní lázně a kosmetiky.
Bohužel z důvodu oprav komunikace byla bez ohlášení uzavřena jedna z cest směřujících k hraničnímu přechodu a tím se stala z jinak poklidné ulice tranzitní cesta. Doufáme, že tento stav brzy skončí.
V případě Vaší další návštěvy uděláme vše pro Vaši spokojenost.
Díky a hezký den Mojmír Prokeš
ředitel hotelu U Sládka

Anonym

jednotlivec, 19.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 16.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
5

Iveta

dospělý pár, 18.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 8.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Pokoj sousedí s kanceláří kde jsou serwery celou noc je slyšet hluk od chladicích ventilátorů.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Petra Atkinson

dospělý pár, 13.9.2016

Německo

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Sehr schön angelegt, nette Zimmer, schönes Schwimmbad.

  • Das Personal könnte freundlicher sein, bespnders an der Rezeption. Ein bischen mehr lächeln wäre besser.

Personál
4
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

pan Růžička

jednotlivec, 16.5.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Velmi pěkný čistý hotel, v době víkendového náporu lehce zaskočená recepční( byla tam sama ), snídaně výborná.

  • Velmi pěkný čistý hotel, v době víkendového náporu lehce zaskočená recepční( byla tam sama ), snídaně výborná.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 19.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 17.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • nonstop recepce hlídané parkoviště uvnitř areálu nápoje na pokojích - pivo a limo z vlastní produkce za rozumné ceny

  • sprchový kout staršího data zřejmě bez pravidelné údržby a renovace slabší snídaně

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 6.8.2012

Deutsch

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Personal in beiden Gaststätten ist sehr freundlich ! Essen schmeckt hervorragend ! Die Damen an der Rezeption sind sehr liebenswert und hilfsbereit.

  • Randstein zur Einfahrt in den Innenhof (Parkplatz) sollte abgeflacht werden. Häufiges zu lautes Geräusch (Kompressor ?) Innenhof - vor allem bei offenem Fenster in der Nacht - aber auch beim Ausruhen in der Gartenanlage.

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 17.12.2021

Deutsch

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Schade dass keine Bar Inn

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 20.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 27.4.2017

Русский

  • Celkové hodnocení
76 %
  • наличие массажных процедур и пивных ванн

  • место для завтраков: неприятный запах в помещении, несвоевременное пополнение шведского стола

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Kiselev Aleksei

skupina přátel, 27.9.2016

Novosibirsk Rusko

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

. Vávra

skupina přátel, 11.3.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • čistota, atmosféra

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Lubomir Thin

dospělý pár, 5.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Anonym

skupina přátel, 25.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9